poniedziałek, 29 marca 2010

Podsumowanie Waniliowego Weekendu.

Kto z Was podarował wczoraj godzinę dla Ziemi ? Ja osobiście zgasiłam światło w swoim domu i upajałam się zapachem świec i ich blaskiem. :)


Może powinnam zapowiedzieć weekend nieco wcześniej, ale wybaczcie, nie jestem tutaj weteranką, ciąglę się uczę. Planuję niedługo dzień łasucha, a może tydzień łasucha (co wolicie?) powiem Wam o nim z dużym wyprzedzeniem. :)
A teraz czas na wielkie podsumowanie :

Kasandraa6 z bloga Magiczna kuchnia upiekła :

Kasandro, pozwolę sobie na małą prywatę, akcja Waniliowy Weekend obejmowała dni od 26.03 do 28.03, należało wykonać coś waniliowego w tym terminie, a nie dodawać archiwalne przepisy, akcja nie dotyczyła zbioru wszystkich waniliowych przepisów z bloga, ale w ramach taryfy ulgowej dodam Twoje publikacje. 


Telik z bloga TajnikiSmacznegoJedzeniaNaSouthBeach upiekła :


ilka_86 z bloga Ilonkowo upiekła :


Alivea z boga Alicja w kuchni.. Alivea gotuje upiekła :


Olciaky z bloga Waniliowa chmurka upiekła :


grazyna0071 z bloga Grażyna gotuje upiekła :


ciasteczkowepotwory z bloga Cukrowa Wróżka czaruje upiekła :


Usagi z bloga W kuchni Usagi upiekła :


przytulanka z bloga Przytulanka's blog upiekła :


Spencer z bloga Cooking Empire upiekł :


Ivon z bloga Waniliowo mi upiekła :


pinkcake z bloga Trochę inna cukiernia upiekła :


gin z bloga Moja słodka kuchnia upiekła :

Ciasteczka bardzo waniliowe

joanna63 z bloga Notatki kulinarne upiekła :

Bezjajeczne lody waniliowe

Evelosa z bloga evelosa.pl mój mały świat upiekła :

Muffinki z jagodami i czekoladą z waniliową nutką

Moja propozycja waniliowego weekendu to waniliowe guziczki :



4 komentarze:

Ewelosa pisze...

Patrycjo ja tez brałam udział :

http://www.ewelosa.pl/?przepisy,0,17,w,000634,0

Moje przepisy nie ukzaują się druszkalku gdyż mam prywatną stronę ale napisałam ci komentarz z linkiem pod zaproszeniem na weekend waniliowy:)

serdecznie pozdrawiam

Anja pisze...

Nawet nie wiesz Patrycjo, jak BARDZO mnie tym waniliowym weekendem z zaskoczenia ucieszylas. W koncu upieklam swoje i mojej Mamy ulubione babeczki z dziecinstwa. Bez Twojego pomyslu pewnie bym sie nie zdecydowala. A tak zaraz po ogloszeniu akcji pobieglam kupic ekstrakt waniliowy.

Waniliowa Chmurka pisze...

Zdecydowanie tydzień!
A jednak trochę Nas było..
:)
Pozdróweczka;*

Waniliowa Chmurka pisze...

Ps: Bardzo ładnie przebiegał ten weekend, nie odczuwało się ani przez chwilę, że to Twoja pierwsza akcja:D