sobota, 20 lutego 2010

Tosty !

Przepraszam za nieobecność :) Mam ferie i spędzam je na mazurach, a czas nie pozwala mi na codzienne publikowanie postów, obiecuję, że się postaram pisać coś codziennie!

Tada da dam, tada da dam.. dziś TOSTY! Dobre na wszystko! Na śniadanie, na kolację, na przekąskę.
Gorący chleb ze stopionym masłem, ciągnący się żółty ser i gorąca szyneczka... poezja w najczystszej postaci!



Składniki:

- Chleb tostowy
- Żółty ser
- Szynka ( u mnie z kurczaka )
- Masło
- Toster

Sposób wykonania:

Chleb smarujemy masłem (masła nie żałujemy, im go więcej tym lepiej), kładziemy plasterek sera, plasterek szynki i przykrywamy drugą kromką (również obficie posmarowaną masłem). Nagrzewamy toster, a kiedy już się nagrzeje płytki smarujemy masłem (sprawi ono, że nasze tosty będą chrupiące i rumiane). Zapiekamy, podajemy z ketchupem. :)

Brak komentarzy: